خرید فرش دستباف 6 متری تمام ابریشم قم

خرید فرش دستباف یکی از سرمایه گذاری های مطمئنی است که مانند خرید جواهرات مهم خواهد بود. البته خرید فرش دستباف نسبت به خرید جواهرات مزایای بیشتری دارد. مهمترین مزیت خرید فرش دستباف این است که شما آن را مورد استفاده قرار می دهید و اگر استفاده شما به صورت اصولی باشد، هر و چه فرش بیشتر پا بخورد ارزش آن بیشتر می شود. در نتیجه با یک حساب سرانگشتی می توان خرید فرش دستباف را بسیار سودمندتر نسبت به خرید جواهرات دانست.
خرید فرش دستباف قم یکی از بهترین خریدهایی است که می توان در حوزه فرش دستباف انجام داد. قم در حال حاضر به عنوان یکی از کانون های فعال حوزه فرش بافی ایران به شمار می رو،د و محصولات آن هر ساله بخش مهمی از صادرات فرش ایران را تشکیل می دهند. فرش دستباف قم به ظرافت، دوام، تنوع رنگ، نرمی و انعطاف پذیری معروف است. در سالیان اخیر تولیدکنندگان فرش دستباف قم کوشیده اند فاکتورها و مزایای دیگر کانون های تولیدکننده فرش را در کارهای خود اعمال کنند و به همین دلیل شاهد استفاده از طرح های کرمان، اصفهان، تبریز و غیره در فرش های دستباف قم هستیم.

بهترین راه خرید فرش دستباف قم


خرید فرش دستباف قم حتما باید از مراکزی صورت گیرد که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند. عموما افراد برای تهیه فرش مجبور بودند به بازار فرش فروشان مراجعه کنند که این کار در تمامی شهرهای ایران امکان پذیر نبود و دردسرهای خاص خود را داشت، به همین دلیل اخیرا خرید اینترنتی فرش دستباف نیز در کشور رواج یافته و یکی از بهترین سایت هایی که با استفاده از آن می توان خرید خود را انجام داد سایت دیجیکالا است. دیجیکالا از سایت های معتبری است که امکان مرجوع کردن کالا در آن وجود دارد. از آنجایی که فرش دستباف محصولی هنری و کار دست است در نتیجه ممکن است نحوه اجرا و بافت آن و یا کیفیت و دیگر فاکتورهای آن مورد تایید خریدار نباشد در نتیجه آنها می توانند در صورت عدم رضایت کالای خود را مرجوع کنند. در نتیجه می شود با این شیوه خرید بهتری را انجام داد. در ادامه این متن یکی از بهترین نمونه های فرش دستباف برای خرید معرفی می شود.

فرش دستباف قم

خرید فرش دستباف ابریشمی قم


خرید فرش دستباف از نوع ابریشمی برای بسیاری از علاقه مندان به فرش دستباف نهایت یک خرید موفق است. فرش دستباف پیش رو یک نمونه تماما بریشمی است که برای خانه های لوکس بهترین گزینه است. نقش این فرش نوین و برگرفته از نقشه های لچک ترنج ایرانی است. لچک ترنج یکی از نقشه های فرش ایرانی است که ریشه در آیین مهر داشته و به فردوس ها کهن ایرانی و یا همان باغ های بهشتی اشاره دارد. طراح در این فرش توانسته با ترکیب بندی اصولی و پر کردن متن، حس فردوس های باستانی را با استفاده از گل های ریز در فرش ایجاد کند. یکی دیگر از نقاط مثبت این فرش رنگرزی سنتی و یا گیاهی آن است که ارزش این فرش را چندین برابر کرده و در نتیجه رنگ آن در هیچ زمانی دچار تغییر نخواهد شد. اگر شما در جستجوی یک فرش ابریشمی باکیفیت هستید ما در این سایت تخصصی این محصول را به شما توصیه می کنیم. شما برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر به صفحه فروش آن در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

خرید فرش دستباف قم

بازگشت


بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود