تولید 2500 متر فرش کمیته امداد اراک

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته استان مرکزی گفت: طی هشت ماهه سال جاری 2 هزار و 549 مترمربع فرش توسط مددجویان کارآفرین کمیته امداد استان مرکزی بافته شده است.
رمضان‌علی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه مددجویان از لحاظ تأمین مواد اولیه، نظارت بر تولید فرش، برگزاری کلاس‌های ‏آموزشی دوره‌ای مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: هم‌اکنون 23 درصد تولیدات فرش استان توسط مددجویان زیر پوشش بافته می‌شود که بیشتر فرش‌ها توسط زنان سرپرست خانوار بافته می‌شود.
وی افزود: طی هشت ماهه سال جاری 2 هزار و 549 متر مربع فرش توسط مددجویان بافته شده و از فروش تولیدات مددجویان 21 میلیارد و 666 میلیون و 500 هزار ریال عاید خانواده‌های زیر پوشش شده است.

تولید 2500 متر فرش کمیته امداد اراک

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته 3 هزار و 88 تخته فرش توسط مددجویان بافته شده که 8 میلیارد تومان از فروش این تعداد فرش عاید خانواده‌های زیر پوشش شده و بیشتر فرش‌های تولیدی توسط شرکت صنعت آفرینان امداد خریداری شده است.
جلالی در ادامه گفت: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 253 بافنده در منازل و کارگاه‌های فرش‌بافی به تولید فرش مشغول بوده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه تفاوت ایجاد اشتغال در کمیته امداد با سایر بخش‌ها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، خاطرنشان کرد: در طی 3 سال گذشته 33 هزار و 547 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این بهره‌مند و یک هزار و 834 نفر برای کار به کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی معرفی شده‌اند.

خبرنامه کارایان
Tags
File engine/modules/userbox.php not found.

ارسال نظر

  • عکس خوانده نمی شود
    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent

نظرات دیگران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است ، اولین نفر باشید !