سپرده‌گذاران مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» به دستگاه قضایی اطمینان کنند

سپرده‌گذاران مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» به دستگاه قضایی اطمینان کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از سپرده‌گذاران مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» خواست به دستگاه قضایی اطمینان کنند و گفت: مردم مطمئن باشند اگر دستگاه قضایی متهم را دستگیر نمی‌کرد، وی اموال مردم را به خارج از کشور منتقل می‌کرد.

مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان


محمدرضا عدالتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص پرونده مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» اظهار داشت: متهم «م.م» با اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به‌طور موقت بازداشت شده است.

وی با بیان اینکه مقداری از اموال متهم شناسایی شده است، گفت: مردم فریب نخورند هر چیزی که از اموال این شخص شناسایی شود به سپرده‌گذاران برگردانده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به رسیدگی کیفری به این پرونده اشاره کرد و ادامه داد: این به این معنا نیست که سپرده‌گذاران تصور کنند اگر زودتر سفته‌ها را به اجرا بگذارند و وکیل بگیرند سریع‌تر به پول خود می‌رسند.

این مسؤول از سپرده‌گذاران مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» خواست به دستگاه قضایی اطمینان کنند و افزود: مردم مطمئن باشند اگر دستگاه قضایی این اقدام را انجام نمی‌داد و فرد متهم را دستگیر نمی‌کرد، اموال مردم را به خارج از کشور منتقل می‌کرد.

عدالتخواه مردم را به حفظ آرامش، صبر و حوصله سفارش کرد، گفت: مدیر مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» آورده‌های میلیاردی مردم راه به‌صورت قطره‌چکانی در میان سپرده‌گذاران توزیع می‌کرد و همین مسئله موجب جلب رضایت مردم شده بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از وکلا خواست به مردم آسیب‌دیده کمک کنند و گفت: وکلا به مردم وعده ندهند که با اجرا گذاشتن سفته و رسیدگی به پرونده‌های‌ آن‌ها سریع‌تر به حق خود می‌رسند و هزینه دادرسی و وکالت را بر سپرده‌گذاران مکتب «فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» تحمیل کنند.


خبرنامه کارایان

بازگشت


بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود