درخشش فرش خراسان شمالی در نمایشگاه ایتالیا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: فرش دوروی خراسان شمالی در نمایشگاه ایتالیا مورد توجه و استقبال قرارگرفته است.

درخشش فرش خراسان شمالی در نمایشگاه ایتالیا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت بیان داشت: با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و کنسرسیوم فرش خراسان شمالی، فرش دوروی روستای دویدوخ در نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در کشور ایتالیا به نمایش درآمد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در رم پایتخت در گروه‌های کالایی پتروشیمی و شیمیایی، صنعت و قطعات فلزی، قطعات خودرو و نیرومحرکه، صنایع‌دستی منسوجات چرم و فرش، خدمات فنی و مهندسی، محصولات مواد غذایی، شیرینی و شکلات، لوازم‌خانگی و لوستر و فرش ماشینی، سنگ و سیمان، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانک، تاسیسات برودتی و حرارتی، معدن و فلزات درحالی‌که برگزاری است.
رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: از اهداف این نمایشگاه می‌توان به معرفی توانمندی صنعتی و بازرگانی و خدماتی کشورمان در دوران پسابرجام در ورود به حوزه اروپا و شرکت در فضایی بزرگ و متناسب و با تبلیغات موثر را می‌توان نام برد.
وی افزود: با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی امسال شاهد حضور فرش دستباف خراسان شمالی که در قالب کنسرسیوم فرش توسعه‌یافته است هستیم.
وحدت گفت: کاتالوگ‌های خوشه صنعتی فرش دستباف خراسان شمالی به زبان انگلیسی و نمونه فرش دستباف دوروی دویدوخ این استان در این نمایشگاه عرضه‌شده است.

خبرنامه کارایان

بازگشت


بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود