نشست آموزشی ویدو کنفرانسی حوزه فرش دستباف

نشست هماهنگی بین مرکز ملی فرش ایران و مرکز آموزش بازرگانی به صورت برخط برای ارایه آموزش های فرش دستباف به ذینفعان این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ در راستای عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه مشترک با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران و مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی، اولین جلسه آموزش برخط تحت وب برگزار شد.
براساس این گزارش در این جلسه که مدیران مراکز آموزش بازرگانی کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در آن حضور داشتند، با اشاره به ضرورت و اهمیت استفاده از آموزش از راه دور در صرفه جویی در هزینه ها، تسریع در اطلاع رسانی و تصمیم گیریها، استفاده بهینه از منابع انسانی و... از جمله مزیت های استفاده از ویدئو کنفرانس عنوان شد.
براساس این گزارش در این جسله ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با مشارکت نمایندگی های آموزش بازرگانی استان های قم، کرمان، اصفهان، چهارمحال بختیاری، قزوین، فارس، خوزستان و خراسان رضوی برقرار شد و دراین ارتباط برخط با مسوولین معاونت تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران درباره نحوه و چگونگی برگزاری دوره های آموزشی بحث و تبادل نظر شد.
در این گزارش آمده است در این ارتباط برخط همچنین بر ضرورت استفاده از نخبگان فناوری اطلاعات، تهیه اپلکیشن های تخصصی برای تجار فرش، تهیه بسته های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت دوره ها تاکید شد.
گفتنی است؛ تفاهم نامه مشترک مرکز ملی فرش ایران با مرکز آموزش بازرگانی به منظور گسترش همفکری و همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های علمی، مطالعاتی، آموزشی و ترویجی و افزایش تعاملات بین بخشی در راستای توانمند سازی فعالان حوزه تولید، فروش و صادرات فرش دستباف کشور منعقد شده است.

خبرنامه کارایان

بازگشت


بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود