تسریع در بهره‌برداری نمایشگاه فرش دستباف قم

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره‌برداری هر چه سریعتر از نمایشگاه فرش دستباف قم تأکید کرد و گفت: بهره‌برداری از این نمایشگاه باعث رونق فرش دستباف می‌شود.
به گزارش کارایان فرش به نقل ازخبرگزاری مهر، علی لاریجانی که به همراه استاندار و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از پروژه نمایشگاه فرش دستباف قم بازدید می‌کرد، طی سخنانی اصلی‌ترین مسئله در بهره برداری از این پروزه را وجود راه دسترسی مناسب عنوان کرد و گفت: راه دسترسی فعلی از حریم اتوبان قم - تهران با عنایت به انتقال عوارضی در آینده مطلوب خواهد بود.
نمایشگاه فرش دستباف قم
وی تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در جهت تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و گاز را از مهمترین اقدامات در راستای بهره‌برداری از این نمایشگاه دانست.
بر اساس این گزارش در این بازدید، مقرر شد با تشکیل کارگروه ویژه استانی به ریاست استاندار در این خصوص پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

تأکید بر بازاریابی و صاردات فرش دستباف قم


همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از فعالان هنر- صنعت فرش دستباف استان قم، بر ضرورت بازاریابی و صاردات فرش دستباف قم تأکید کردند و افزودند: ایجاد ظرفیت‌ها و فرصت‌های جدید صادراتی از جمله راهکارهای رونق صنعت فرش استان می‌باشد و باعث خروج این صنعت از رکود می‌شود.
در ادامه این جلسه فعالان این صنعت با ارائه گزارش از وضعیت تولید و صادرات فرش قم خواستار حل مشکلات مربوط به نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم و تسریع در راه اندازی آن شدند.
شایان ذکر است نمایشگاه فرش دستباف استان قم یکی از پروژه‌های ملی و از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم بوده که با هزینه 86 میلیارد ریالی، پیشرفت فیزیکی 90 درصد داشته است و پیش بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار و ایجاد زیرساخت‌های لازم تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خبرنامه کارایان

بازگشت


بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی شود