صادرات 645 هزار دلاری فرش با مبدأ تولید استان زنجان

صادرات 645 هزار دلاری فرش با مبدأ تولید استان زنجان

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی مهر ماه سال جاری، بالغ بر 645 هزار دلار فرش با مبدأ تولید استان به نقاط مختلف جهان صادر شده است.


صادرات 645 هزار دلاری فرش با مبدا تولید استان زنجان


سید محسن جعفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته، نمایشگاه فرش دستبافت طی آذر ماه سال جاری در استان برپا می‎شود.

وی با اشاره به اینکه نام‎نویسی برای حضور در نمایشگاه فرش دستبافت استان زنجان از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‎شود، تصریح کرد: سعی داریم، با توجه به مشارکت ذی‌نفعان بومی در این راستا، از مجری این نمایشگاه برای آنها تخفیف بگیریم.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در طول مهر ماه سال جاری بالغ بر 645 هزار دلار فرش دستبافت با مبدأ تولید استان به نقاط مختلف جهان صادر شده است، اضافه کرد: روسیه، چین، ژاپن، کشورهای حاشیه خلیج فارس، آفریقای جنوبی و کانادا از جمله کشورهای مقصد صادرات فرش استان محسوب می‎شوند.

*کاهش 50 درصدی صادرات فرش در مهر ماه

جعفری به افزایش صادرات فرش با مبدأ تولید استان طی شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: میزان صادرات فرش دستبافت در طول این ماه یک میلیون و 200 هزار دلار بوده است.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی میزان صادرات فرش دستبافت با مبدأ تولید استان نسبت به شهریور ماه سال جاری، یادآور شد: با برگزاری نمایشگاه فرش طی شهریور ماه در شهر تهران و حضور تجار از نقاط مختلف، خرید و فروش فرش افزایش پیدا کرده بود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به هدفگذاری بیش از 14 میلیون دلاری صادرات فرش با مبدأ تولید استان برای سال جاری، ادامه داد: امیدوار هستیم با توجه به برنامه‎های مختلف، این هدف تعیین شده، تا پایان سال جاری در استان محقق شود.

جعفری توسعه صادرات فرش دستبافت استان زنجان را یکی از مهم‎ترین برنامه‎های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام و خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه‎های مختلفی پیش‎بینی شده است.

وی همچنین تلاش برای صادرات فرش استان با برند زنجان را یکی از برنامه‎های مهم استان دانست و افزود: خوشه فرش هم در این زمینه برنامه‎ریزی‎هایی دارد که امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابند.



خبرنامه کارایان
Tags
File engine/modules/userbox.php not found.

ارسال نظر

  • عکس خوانده نمی شود
    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent

نظرات دیگران

در حال حاضر نظری ارسال نشده است ، اولین نفر باشید !